Bestellen en levering | NEBO dé fotospecialist

Nadat u alle producten in de winkelwagen heeft geplaatst kunt u vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden. Op deze pagina vindt u meer informatie over de afleveropties en de levertijden.

Afleveropties
Alle bestellingen die geplaatst worden op onze website worden bij u afgeleverd door PostNL Pakketservice, PostNL Brievenbuspost. Door in uw winkelwagen voor PostNL MijnPakket te kiezen kunt u het afleverpunt en de afleverdag zelf kiezen. U kunt uw bestelling bijvoorbeeld laten bezorgen op een postkantoor of supermarkt bij u in de buurt.

Levertijden
Orders die wij op werkdagen voor 23:59 uur ontvangen en betaald zijn met iDeal, Visa of Mastercard, worden dezelfde dag via PostNL pakketpost verzonden. Uitgezonderd op zaterdag en zondag. Bij enorme drukte kan er een uitloop van een werkdag zijn. Normaal gesproken ontvangt u het pakket de eerst volgende werkdag of kunt u het pakket de eerst volgende werkdag ophalen op een PostNL afhaalpunt indien u voor deze afleveroptie gekozen heeft. Enkele artikelgroepen kunnen in sommige gevallen een dagje later worden geleverd. 

Verzendkosten

Tot € 250,-  zijn de verzendkosten maximaal € 5,95 binnen Nederland
Vanaf  € 250,- zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland.

Niet thuis bij bezorging pakket

Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging
Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
Uw pakket wordt één week voor u op de PostNL-locatie bewaard. Daarna gaat het pakket retour afzender.

Bestelling plaatsen
NEBOWEB.nl is een webshop waar je 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week online producten kan bestellen. Snel, gemakkelijk en voordelig! 

Bestellen
Heb je het product naar keuze gevonden? Dan kun je deze online bestellen. Op de pagina van het product klik je op de groene knop In winkelwagen. Je komt nu automatisch in je online winkelwagen. Je kan ervoor kiezen om verder te winkelen of om direct af te rekenen.

STAP 1: OVERZICHT WINKELMAND
Nadat je op de groene knop In winkelwagen hebt geklikt, kom je terecht in het overzicht van je winkelwagen. Je kan ook op het winkelwagen icoontje rechtsboven aan de webpagina klikken. Controleer en/of wijzig de producten en aantallen. Zodra je klaar bent, klik je op de groene knop Verder met bestellen.

STAP 2: PERSOONLIJKE GEGEVENS, VERZENDING, BETAALMETHODE & CONTROLEER GEGEVENS
Op deze pagina kun je ervoor kiezen om in te loggen of om je factuuradres op te geven (het is tevens niet verplicht om een account aan te maken). Eventueel kun je een apart verzendadres opgeven door Verzenden naar dit adres uit te vinken. Daarnaast kies je hier de manier van verzenden of in één van onze 6 filialen afhalen. Je kiest een betaalmethode en controleer je nogmaals je bestelling. Je kan uit de volgende betaalmethoden kiezen: • iDEAL • Bankoverschrijving (verwerking duurt 1-3 werkdagen) • Creditcard (Mastercard en Visa Card) Tot slot vink je de box Ik accepteer de Algemene voorwaarden en heb mijn gegevens goed gecontroleerd aan en klik je op de groene knop Bestelling afrekenen.

STAP 3: BETALING & AFRONDING
Als je hebt gekozen voor de betaalopties iDEAL of bankoverschrijving, wordt je direct doorgeleid naar de door jou gekozen betaaloptie. Doorloop de stappen van deze betaaloptie om de betaling af te ronden. Zodra de betaling is afgerond, ontvang je een ordernummer en een e-mail ter bevestiging met de details van je bestelling en een link om de voortgang te kunnen volgen. Na afronding van je bestelling komt deze bij ons binnen. Wij controleren de betaling, en wanneer we deze hebben ontvangen gaan we over tot levering.

Het artikel is niet op voorraad
Je kunt dit artikel gewoon bestellen via onze webwinkel. Zodra het artikel weer op voorraad is, zal het naar je verzonden worden. Door bij diverse leveranciers te bestellen, proberen wij levertijden zoveel mogelijk te beperken.

Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je deze annuleren? Geef dit dan tijdig door via verkoop@neboweb.nl of 070-3040777. Als je de bestelling annuleert voor deze verzonden is, zijn hier geen kosten aan verbonden.

Vragen over online bestellen
Indien je vragen hebt over het bestelproces, stel ze via verkoop@neboweb.nl, 070-3040777of een chatbericht op onze website.

Review plaatsen
Heb je onlangs een bestelling geplaatst en wil je je ervaringen delen? Daar zijn wij, maar ook al onze klanten erg blij mee.

Je laat eenvoudig een review achter op onze productpagina's in onze webshop. Onderaan de beschrijving van een product vind je de knop: "Review schrijven". Via deze knop kom je terecht op een nieuwe pagina waar je je ervaringen met het product kunt delen.

Een review schrijven over onze service? Ook daar zijn we erg blij mee! Je kunt hiervoor een review achterlaten op een vergelijkingswebsite naar keuze. Een review schrijven over onze service alleen mogelijk als er daadwerkelijk bij ons een aankoop is gedaan. Dit is om de echtheid van de reviews te waarborgen.

Laat een review achter op Thuiswinkelwaarborg.nl

Laat een review achter op Tweakers.nl