NEBO vestiging
Het coronavirus houdt ons allemaal enorm bezig. Op deze pagina willen we je op de hoogte houden van de wijze waarop we binnen NEBO hier mee omgaan en hoe dit (mogelijk) invloed kan hebben op onze diensten.

Binnen NEBO houden we nauwlettend de richtlijnen van het RIVM in de gaten. Wanneer er wijzigingen volgen welke van invloed zijn op onze klanten of onze collega’s, zullen we dit uiteraard direct toepassen en indien nodig op deze pagina vermelden/ bijwerken.

Online winkelen bij NEBOweb.nl
Door alle onzekerheid kunnen wij ons goed voorstellen dat onze klanten (bij voorkeur) niet naar buiten gaan. Toch willen we graag onze klanten blijven bedienen, want juist in deze onzekere en moeilijke tijden, is het goed om leuke dingen te blijven doen. Voor vele mensen is het maken van foto’s een moment om even de huidige situatie te vergeten en op te gaan in hun passie: fotograferen.

Bezorging
Onze webshop heeft gelukkig nog geen aangepaste levertijden.  Wel is het zo dat de bezorgers in deze tijd gepaste maatregelen hebben genomen. We vragen al onze klanten daarvoor respect op te brengen en dit te  honoreren. Denk daarbij aan afstand houden van min 1.5 mtr van de bezorger, dus geen direct contact. 
Door omstandigheden kan het zijn dat de bestelling bij de bezorger vertraging oploopt, hiervoor hebben wij begrip en wij hopen dat dit ook geldt voor onze klanten.

Openingstijden fysieke NEBO winkels en het bezoek aan onze winkels
Al onze vestigingen zijn nog gewoon geopend. Op deze pagina staan de actuele openingstijden en de adresgegevens.

Omgangsregels vestigingen NEBO:
- De gezondheid van onze klanten en medewerkers is ons grootste goed. We schudden dan ook geen handen en vermijden lichamelijk contact;
- Onze collega’s zullen regelmatig hun handen wassen;
- We verzoeken onze klanten te betalen met behulp van de betaalautomaat (pin of contactloos);
- De pinautomaat zullen wij gedurende de dag continu schoonmaken;
- Wanneer het niet mogelijk blijkt om met de pin te betalen, mag er contant betaald worden. Het geld dient dan op de balie neergelegd te worden, op die manier vermijden we handcontact. Ditzelfde geldt ook bij wisselgeld;
- Indien een van onze collega’s verkouden is, hoest of keelklachten heeft, zal deze niet werkzaam zijn in de winkel. Wij vragen van onze klanten hetzelfde: bij dergelijke klachten verwijzen wij u naar onze online winkel.

Workshop fotografie
Tot nader order zijn onze workshops uitgesteld. We vragen je begrip hiervoor en zullen deze workshops, zodra dit weer verantwoord en toegestaan is, uiteraard weer geven. Je wordt daarvan op de hoogte gebracht. Kun je absoluut niet wachten, bel ons dan of stuur een email, dan zullen we je de digitale workshop doen toekomen.

Retourneren
Op dit moment zijn er geen aangepaste regels voor het retourneren. Klik hier voor meer informatie over de retourprocedure.